دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیرات پکیج در تهران

در یک محیط مسکونی و یا حتی آپارتمان تجاری لوازم و اجزا زیادی وجود دارد تا راحتی و آسایش را برای افراد آن مکان فراهم آورد. یکی از معیارهای آسایش و راحتی، گرما و سرمای مطلوب است. امروزه این معیارها بوسیله سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تامین می‌شود. یکی از مرسوم‌ترین انواع این سیستم‌ها، پکیج گرمایشی می‌باشد. ما برای انجام کارهای روزانه از جمله شستشو و استحمام نیازمند آب گرم هستیم، همچین در فصول سرد سال لازم است که محل زندگی و کارمان دارای گرمایش مطبوعی باشد. پکیج می‌تواند نیاز ما به آب گرم و گرمایش محیط را فراهم کند. می‌توان گفت که در حال حاضر پرکاربردترین وسیله در بین لوازم خنگی، پکیج گرمایشی می‌باشد و هرگونه آسیب به آن و اختلال در عملکرد مناسب و مطلوب، باعث دردساز و آزار و اذیت ساکنین خواهد بود. بنابراین نیاز به تعمیرات پکیج در تهران، همواره از نیازهای ضروری و مهم مشتریان می‌باشد.

شغل تعمیرات پکیج

در مجموعه ما تمامی خدمات در زمینه پکیج از نصب تا تعمیر به صورت کاملا تخصصی ارائه می‌شود. برخی از خدمات تعمیرات پکیج در تهران که در مجموعه ما توسط متخصصین ماهر و باتجربه، همراه با گارانتی ضمانت محصول انجام می‌گیرد، شامل موارد زیر است:
• نصب و راه‌اندازی و تعمیرات پکیج در تهران.
• عیب‌یابی و رفع انواع خطاها.
• اجرای لوله‌کشی و تعویض لوله‌های قدیمی و فرسوده.
• عیب‌یابی و تعمیر انواع پکیج‌های دیواری و زمینی با برندهای تجاری مختلف مانند پکیج بوتان، پکیج ایران رادیاتور.
• تعمیر و تعویض مبدل پکیج.
• تشخیص نشتی آب در پکیج.
• تنظیم باد در منبع دستگاه.
• تعمیر و تنظیم پمپ پکیج.
• رسوب‌زدایی دستگاه با اسید.

مراحل انجام تعمیرات پکیج در تهران

تمامی وسایل و لوازم الکتریکی پس از مدتی بعد از شروع به کار دچار استهلاک شده و به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. انجام هرگونه تعمیراتی به روی وسایل معیوب، باید توسط تعمیرکار یا تکنیسین ماهر انجام شود تا از صدمات احتمالی پیشگیری و صرف هزینه اضافی خودداری شود. تعمیرات پکیج در تهران در مرکز تخصصی ما به صورت کاملا سیستماتیک انجام شده و دارای مراحل خاصی است که در زیر مراحل را به صورت کامل شرح می‌دهیم:

آموزش سرویس پکیج

مشاوره رایگان تعمیرات پکیج در تهران

هنگامیکه پکیج گرمایشی شما با مشکل مواجه می‌شود برای رفع آن با کارشناسان ما تماس بگیرید. بسیاری از مشکلات را می‌توانید خودتان در منزل به تنهایی رفع نمایید. کارشناسان ما با مشاوره تخصصی شما را راهنمایی می‌کنند تا سعی کنید بدون حضور تعمیرکاران در محل مشکل را حل کنید. چنانچه مشکل حل نشد و نیاز به حضور تعمیرکار در محل داشتید، هماهنگی‌های لازم برای اعزام تکنیسین‌ها و انجام تعمیرات پکیج در تهران، با شما انجام خواهد شد.

تعمیر در محل در کمترین زمان

مدت زمانی که صرف عیب‌یابی و تعمیر پکیج می‌شود، بستگی به شدت مشکل به وجود آمده و نوع دستگاه دارد. مرکز ما با دارا بودن شعب متعدد در تمامی نقاط شهر، تعمیرات پکیج در تهران را در کمترین زمان انجام می‌دهد. از آنجایی که پکیج‌ها در محل‌های خاصی نصب شده‌اند و جابجایی آنها کار سخت و زمان‌بری می‌باشد، اکثر مشتریان تقاضا دارند که تعمیر در محل انجام شود. مرکز ما به این خواسته مشتریان احترام گذاشته و امکان تعمیرات پکیج در تهران، در محل را برای مشتریان، فراهم کرده است. پس از برقراری تماس و ثبت درخواست شما، تعمیرکاران ما در محل حضور پیدا کرده و در کمترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد. در تمامی مدتی که تعمیرکاران مشغول به کار هستند شما می‌توانید در کنار آنها حضور داشته و به مراحل کار نظارت کنید.

گارانتی خدمات و هزینه به صرفه

در مرکز تخصصی ما، تمامی خدمات و تعمیرات پکیج در تهران توسط ماهرترین تعمیرکاران به همراه گارانتی شش ماهه ضمانت خدمات عرضه می‌شوند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اصل با بالاترین کیفیت استفاده می‌شود. اگر پیش از پایان یافتن زمان گارانتی، مشکلی که برای آن با ما تماس گرفتید، مجددا تکرار شد، کارشناسان مرکز ما، موظف به رسیدگی، عیب‌یابی و تعمیر مجدد آن بدون دریافت هزینه هستند. هزینه تعمیرات پکیج در تهران به شدت و نوع خرابی بستگی دارد. پس از برقراری تماس می‌توانید از کارشناسان ما بخواهید که برای مشکل به وجود آمده، برآورد هزینه انجام دهند.

تعمیرکاران حرفه‌ای

تمامی تعمیرکاران ما تجربه، تخصص، تجربه و مهارت بالایی دارند و به صورت مرتب در حال به روزرسانی اطلاعات تخصصی خود در زمینه تعمیرات پکیج در تهران هستند. تکنیسین‌ها و تعمیرکاران ما دارای مدارک معتبر فنی و حرفه‌ای هستند. آنها پس از حضور در محل، در ابتدا دستگاه را بررسی نموده و پس از عیب‌یابی بوسیله تجهیزات مدرن، اقدام به رفع مشکل می‌نمایند. در صورت نیاز به نصب و راه‌اندازی نیز می‌توانید با خیالی آسوده با ما تماس بگیرید و کار را به ما بسپارید. تکنیسین‎های ما قادر هستند تمامی انواع پکیج‎ها را نصب و تعمیر کنند.

تعمیرکار پکیج

زمان انجام تعمیرات پکیج در تهران

عوامل مختلفی می‌تواند بر عملکرد پکیج تاثیربگذارد. با گذشت زمان و بالا رفتن طول عمر پکیج، گرد و غبار در ساختار داخلی نفوذ کرده و مشکلاتی را به وجود می‌آورد. همچنین وجود املاحی مثل آهک در آب شهری باعث می‌شود که در لوله‌های پکیج، رسوب ایجاد شده و در سیستم آبرسانی اختلال ایجاد کند. مکان نصب دستگاه نیز از عوامل مهم در این زمینه است. اگر مکان نصب دارای رطوبت و نم باشد، به قطعات الکتریکی و ساختار داخلی آسیب وارد می‌شود. همچنین اگر پکیج در تراس یا بالکن نصب شود، عوامل طبیعی مثل نور خورشید، باران و باد باعث بروز فرسایش و استهلاک در آن می‌شوند. بنابراین بهتر است برای نصب و انجام تعمیرات پکیج در تهران، با یک متخصص و تعمیرکار ماهر مشورت نمایید.
با بروز هر یک از علائم زیر متوجه خواهید شد که زمان انجام تعمیرات برای دستگاه فرا رسیده است. البته بهتر است با انجام سرویس‌های فصلی و سالانه سعی کنیم از انجام تعمیرات پکیج در تهران، جلوگیری کنیم. در این حالت از صرف هزینه‌ها زیاد جلوگیری کرده‌ایم:
• خاموش شدن یکباره دستگاه.
• گرم نکردن آب به میزان مطلوب.
• ایجاد صدای ناهنجار و غیرعادی.
• فشار کم آب.
• نشتی آب در پکیج یا در رادیاتور و شوفاژ.
• خاموش شدن یا دمای پایین رادیاتور و شوفاژ.
• روشن شدن ناگهانی و انفجاری دستگاه.
• استشمام بوی گاز و دوده از پکیج.
• گرفتگی و یا انسداد دودکش.

زمان انجام سرویس فصلی

برای استفاده بهینه و حداکثری از پکیج باید به صورت فصلی و سالیانه پکیج را تنظیم نمود. سرویس پکیج از اهمیت بالایی برخوردار است و زمان زیادی از کار تعمیرکاران صرف انجام سرویس فصلی می‌گردد. انجام به موقع و منظم سرویس پکیج باعث افزایش طول عمر آن شده و صرف هزینه بی‌مورد جلوگیری می‌کند. سرویس پکیج شامل موارد مختلفی است که در این زمینه می‌توان به این موارد اشاره نمود: کنترل و بررسی وجود نشتی در پکیج، بررسی وجود یا عدم وجود رسوب در لوله‌ها و مبدل پکیج، بررسی شیر اطمینان، هواگیری، بررسی دودکش و فن، تنظیم حرارت و دمای پکیج، بررسی محکم و مناسب بودن محل نصب و ... . در مرکز ما علاوه بر انجام تعمیرات پکیج در تهران، سرویس‌های فصلی و سالیانه نیز انجام می‌شود.
سرویس پکیج بهتر است که هر شش ماه یکبار انجام شود، تا در صورت بروز مشکل و خرابی در هر قطعه‌ای رفع گردد. زیرا ممکن است یک مشکل کوچک در مرحله اول مشاهده در پکیج، با کمترین هزینه رفع شود، اما با گذشت زمان می‌تواند به سایر قطعات نیز آسیب وارد کرده و هزینه زیادی را بر عهده شما بگذارد. سرویس فصلی پکیج نیز پیش از شروع فصل سرما باید انجام شود تا بهترین عملکرد را هم در فصل گرما و هم در فصل سرما داشته باشیم. برای انجام سرویس‌های مختلف فصلی و سالیانه و انجام انجام تعمیرات پکیج در تهران، با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن، بهترین خدمات را دریافت نمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)