دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت

تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت

موتورخانه یکی از سیستم‌های گرمایشی است که بسیاری از ساختمان‌های اداری و مسکونی در حال حاضر برای تامین گرمایش به آن مجهز هستند. این سیستم‌های گرمایشی، بسیار پیچیده هستند و در ساختار داخلی آنها، تجهیزات زیادی به کار رفته است. عیب‌یابی و حل مشکل در موتورخانه‌ها نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. به همین دلیل مشتریان همواره به دنبال تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت هستند. مشتریان علاوه بر اطمینان از نحوه عیب‌یابی و تعمیر، به ضمانت‌نامه و گارانتی محصولات نیز اهمیت بسیار می‌دهند. در مجموعه ما تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت محصول و قطعات ارائه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات پکیج

تعمیرات موتورخانه

تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت همراه با مشاوره تلفنی رایگان

در صورت بروز مشکل در موتورخانه ساختمان خود، با مرکز ما تماس بگیرید. در ابتدا کارشناسان ما با مشاوره رایگان به شما، سعی می‌کنند که مشکل را برطرف نمایند. هنگامیکه صورتی که مشکل به وجود آمده با مشاوره تلفنی رفع نشد و شما به تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت نیاز داشتید، تکنیسین‌های ما با هماهنگی به محل اعزام خواهند شد. در تمامی مراحل که تعمیرکاران و تکنیسین‌ها در محل مشغول به کار هستند، شما می‌توانید در محل حضور داشته و به فرآیند عیب‌یابی و تعمیرات نظارت کنید. هزینه‌های دریافتی از شما مشتریان گرامی کاملا منصفانه بوده و ما سعی می‌کنیم بهترین خدمات را در کنار قیمت مناسب به شما عرضه کنیم.

تعمیرکاران و تکنیسین‌های حرفه‌ای و مجرب

تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت  همواره یکی از خواسته‌های اصلی مشتریان بوده است. در کنار این خواسته، مشتریان به وجود تعمیرکاران  و تکنیسین‌های حرفه‌ای برای انجام تعمیرات در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، نیاز دارند. در مرکز تخصی عیب‌یابی و تعمیر ما، کلیه تعمیرکاران تمامی دوره‌های حرفه‌ای تعمیرات را در مراکز معتبر فنی و حرفه‌ای گذرانده‌اند و همچنین ملزم به قبولی و دریافت نمرات بالا در این دوره‌ها هستند. بدین سبب تمامی تعمیرکاران شاغل در این مرکز، از تخصص و مهارت بالایی برخوردار بوده و همواره در حال به روزرسانی اطلاعات خود در زمینه تعمیر انواع موتورخانه هستند تا بتوانند خدماتی در سطح عالی را به شما مشتریان محترم ارائه دهند.

تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت در محل

موتورخانه در ابعاد و انواع مختلف در بازار وجود دارند. به دلیل اینکه موتورخانه‌ها تجهیزات زیاد و پیچیده‌ای دارند و در صورت بروز مشکل، برای انجام تعمیرات، جابجایی آنها بسیار سخت و وقت‌گیر است. تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت در محل، یکی از خدماتی مرکز ما می‌باشد که برای رفاه حال و آسودگی خاطر مشتریان، انجام می‌گردد. زمانیکه با مرکز ما تماس می‌گیرید و با هماهنگی شما، در زمان مقرر، تعمیرکاران در محل حاضر شده و اقدام به رفع مشکل می‌نمایند.

مدت زمان عیب‌یابی، بازبینی و تعمیر موتورخانه بستگی به نوع مشکل به وجود آمده دارد. مرکز ما با دارا بودن شعب متعدد در سراسر شهر، این ضمانت را به مشتریان محترم می‌دهد که در کمترین زمان ممکن، تکنیسین‌های خود را به محل اعزام نمایند. تعمیرکاران ما با ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن، موتورخانه معیوب را بازبینی و رفع مشکل می‌نمایند.

گارانتی ارائه خدمات

تمامی خدمات مرکز ما در زمینه تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت ارائه می‌گردد. در زمان انجام تعمیرات اگر تعمیرکار اعزامی به محل تشخیص دهد که برای بهبود عملکرد موتورخانه، نیاز به تعویض قطعه می‌باشد، از قطعات اصل همراه با بالاترین کیفیت و گارانتی 6 ماهه استفاده می‌شود. در طی مدتی که ضمانت‌نامه شما همچنان معتبر است، اگر مشکل مجددا تکرار شد، مرکز ما موظف است تعمیرات را بدون دریافت هزینه اضافه، رفع نماید. هزینه انجام تعمیرات بستگی به نوع مشکل به وجود آمده و میزان خرابی دارد. در زمان برقراری تماس با کارشناسان ما، برآورد قیمت از هزینه تعمیرات به شما ارائه خواهد شد. اما از آنجا که تعمیرات موتورخانه کاری تخصصی است، پس از حضور تعمیرکار در محل و انجام بررسی، اعلام هزینه به صورت دقیق انجام خواهد شد.

سخن پایانی

موتورخانه‌ها وظیفه تامین گرمایش را بر عهده دارند و در صورت بروز مشکل در آنها، آسایش و راحتی افراد ساکن در ساختمان بهم می‌خورد. از این رو مشتریان همواره به دنبال تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت در کمترین زمان هستند. در زمان تماس با مرکز ما، در ابتدا مشاوران ما سعی خواهند کرد با مشاوره تلفنی، مشکل را برطرف نمایند. اگر مشکل رفع نشد، با هماهنگی شما، تعمیرکاران در محل حضور پیدا کرده ودر طی مدت زمان انجام تعمیرات شما می‌توانید به کار آنها نظارت داشته باشید. اگر نیاز به تعمیر موتورخانه با گارانتی و ضمانت داشتید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات پکیج در تهران کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *